ვერთობი

ჩემს თავს რომ ვაკვირდები, ერთი კაი ზარმაცი ვინმე ვარ. არაფერს არ ვაკეთებ, რასაც გასართობად არ აღვიქვამ. ბლოგიც გასართობების ნაირსახეობააჩემთვის. მეცადინეობითაც მხოლოდ მაშინ ვმეცადინეობ, როცა ყველა გასართობი მბეზრდება და ბოლოს კალკულუსის, ალბათობის ან სტატისტიკის ამოცანებით ვიწყებ გართობას. რა კაი საგნებია ხომ?  აი ბავშვობიდან რომ იოცნებებ ამათ სწავლაზე, ზუსტად ისეთი. სამაგიეროდ ბევრი წასაკითხი და დასაზეპირებელი არაა, ძირითადად პრაქტიკულია და რვეულში საწერი. მთავარია ცოტა დიდხანს აღიქვა გასართობად მსგავსი ტვინის ბურღი საგნები და წარმატებაც არ დააყოვნებს, გართობაში დაგეწერაბა ქულები და კრედიტები.

დღეს ახალი გასართობი მაქვს.

მთელი დღეა ვუსმენ და ვუყურებ. ასე მგონია დავფრინავ. ეს ვიდეო ყველაზე მეტად შეეფერება ამ მუსიკას მგონი, მაგრამ უფრო სწრაფი კადრები რომ იყოს, უკეთესი იქნებოდა.

Posted on 16/05/2010, in სხვადასხვა, me, myself, I and tagged , , . Bookmark the permalink. 5 Comments.

  1. 😀 სიზრმაცე დიდი ოხერი რამეა, კარგი რომ არაფრი მოიქვს ისეთი ოხერი.

    ჩემ თავზე ვარ დაკვირვებული, რაც უფრო ცოტა რამ მაქვს გასაკეტებელი მით უფრო ვზარმაცობ და შედეგიც ძალიან ცუდი მაქვს. რაც უფრო მეტი და სხვადასხვა სახის რამ მაქვს გასაკეთებელი, მით უფრო პრიდუქტიული ვარ და ძალიან კარგი შედეგიც მაქვს. 😀

    xoda dzirs sizarmace!

    • ხო, ცოტა საქმე რომ გაქვს, არაფრად არ მიგაჩნია და ფიქრობ რომ მიანც მოასწრებ და ბევრი რომ გაქვს, უკვე გეშინია ვაითუ ვერ მოვასწროო და აღარ გადადებ სხვა დროისთვის.

  2. აუ მე ვარ სასტიკი ზარმაცი კიდე. ოღონდ უკანალი არ ამაწევინო და… ხანდახან ლაპარაკიც კი მეზარება

  3. ჩემზე ზარმაცი მაინც არცერთი იქნებით :დ

    • სიზარმაცე წესიტ უნდა ყოფილიყო ჩემი მოგონილი, მაგრამ დამეზარა და მერე სხვამ მოიგონა

Leave a Reply

