სანამ ცოცხალი ვარ…

ოჰ, ქევან, ეს რა ხათაბალაში გამხვიე😀

რა მინდა გავაკეთო, სანამ მკვდარი სულების სიაში შემიყვანენ? ოჰ, ჩავფიქრდი…

  • სანამ ცოცხალი ვარ, მინდა იმდენი კეთილი საქმის ჩადენა მოვასწრო, რომ ჩემი სიკვდილი ახლობლების გარდა სხვებსაც ეწყინოთ.
  • სარა ბრაიტმანს მოვუსმინო, ლაივში.
  • ბევრი, ბევრი ხე დავრგო.
  • გავიგო, რა ატრიალებს დედამიწას.
  • მოვიფიქრო, რა დავარქვა ჩემს მესამე შვილს.
  • სიტეზე გავისეირნო, ოღონდ Google Earth-ის გარეშე.
  • შეცდომების გამოსწორება მოვასწრო.

მორჩა, მეტი არაფერი მაფიქრდება. ვტაგავ სალოს.

Posted on 12/03/2011, in სხვადასხვა, me, myself, I. Bookmark the permalink. 10 Comments.

  1. წარმატებები :* :*

  2. მე აღარავინ აღარ მთაგავს : ((

  3. ხეების დარგვაში მეც მოგეხმარები. ^^
    კარგი სურვილებია

  4. like it, like it, likeee :wub:

  5. რა გვიან ვნახულობ ამ თაგებს რაა… გენაცვალე მარ :* გამიხარდა რომ არ დაგავიწყდი🙂 შენი ხათრით მაინც დავწერ აუცილებლად🙂

  6. ლაიქდ ^_^ მე უარეს თამაშში გაგხვიე : :))))

  7. NinucaElectro

    ლაკონურად და გასაგებად.. ))))) მშვენიერია. სურვილების ასრულებას გისურვებ, გულწრფელად..❤

Leave a Reply

